Adobe photoshp cc


Adobe photoshp cc ကုိေတာ့အားလုံးအသိထင္ပါတယ္ဒီ Software ေလးကေတာ့ photoshop သမားေတြအတြက္တကယ္ကုိ ေကာင္းတဲ့ Software ေလးပါ ကၽြန္ေတာ္တစ္ခုေျပာခ်င္တာကေတာ့ install လုပ္ပုံးေလးကုိေျပာျပပါမယ္ဒီေကာင္းေလးကုိinstallလုပ္ရတာေတာ့တကယ္ကုိၾကာပါတယ္လုိင္းမေကာင္း
ဘူးဆုိရင္ကၽြန္ေတာ္ထက္ၾကာမယ္ထင္ပါတယ္။ပထမဆုံးကၽြန္ေတာ္ေပးထားတဲ့Software ေလးကုိယူျပီးေတာ့ installလုပ္ပါinstallလုပ္ျပီးတဲ့အခ်ိန္မွာSingin၀င္ဖုိ႔အတြက္Adobeအေကာင့့္ေတာ့ရွိဖုိ႔လုိပါတယ္Singin၀င္လုိက္
ပါျပီးရင္ေအာက္ကပုံေလးအတုိင္းျမင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။
 
 

 ကၽြန္ေတာ္ Adobe photoshop cc ကုိျမားအနီနဲ႔ျပထားပါတယ္ေအးဒါကေတာ့ကၽြန္ေတာ္ဆီမွာ
 Install လုပ္ျပီးျပီျဖစ္လုိ႔ပါ install လုပ္တာကေတာ့ သူအလုိလုိ installလုပ္သြားပါ ေအးဒီခ်ိန္ေစာင့္
ရတာၾကပါတယ္။ install လုပ္လုိ႔ျပီးတာနဲ႔ Photoshop cc ဖုိင္ေလးကုိသြားျပီးေတာ့ Crack ေလးကုိ copy ယူျပီးPaste ေလးေပးလုိက္ပါဒါဆုိFullVerion ေလးသုံးလုိ႔ရပါျပိးယူတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားအဆင္းေျပပါေစလုိ႔
ဆုေတာင္းပါတယ္။


                               ( Download )


0 comments:

A Chit Soon Chit Blogger မွ Download လင့္မ်ားေသးေနပါက Comment ေပးထားခဲ့ပါလုိ႔ေျပာခ်င္ပါတယ္။

A Chit Soon Chit

ကၽြန္ေတာ္ A Chit Soon Chit ျဖစ္ပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ Free Full Version Software Only ဆုိတဲ့ Blogger ကုိပညာတတ္လုိ႔လုပ္ထားျခင္းမဟုတ္ပါဘူးကုိယ္ဝါသနာပါလုိ႔ဝါသနာတူေတြကုိမွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။