Change Windows Themes

Change Windows Themes ဆုိတာကေတာ့တျခားမဟုတ္ပါဘူးဒီအေၾကာင္းေလးကုိသိတဲ့သူေတြေက်ာ္
သြားပါမသိတဲ့သူေတြအတြက္ရည္ရြယ္ျပီးေတာ့တင္လုိက္တာျဖစ္ပါတယ္ Change Windows Themes
ဆုိတဲ့နာမည္ကုိေတာ့ကၽြန္ေတာ္ေပးလုိက္တာပါကၽြန္ေတာ္ေတာ့ Windows မွာသုံးတာ Windows Color ေတြေဟာင္းလာျပီးဆုိရင္အသစ္ေလးေတြလုပ္ျပီးေတာ့အလမ္းေလးေတြအျဖစ္သုံးၾကရေအာင္ေနာ္
Windows Themes မ်ားသုံးဖုိ႔အတြက္ဘယ္ Software မွမလုိပါဘူးအလြယ္တကူျဖစ္ ေအာင္ကၽြန္ေတာ္ေ
အာက္မွာ Video ေလးနဲ႔ျပထားပါ။ကၽြန္ေတာ္ Windows Themes 15 ခုထည့္ေပးလိုိက္ပါတယ္လုပ္နည္း
ကုိေအာက္ပါ Videoအတုိင္းလုပ္လုိက္ပါ။ယူတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလုံးအဆင္းေျပပါေစလုိ႔ဆုေတာင္း
ပါတယ္။

                     Download Full )

0 comments:

A Chit Soon Chit Blogger မွ Download လင့္မ်ားေသးေနပါက Comment ေပးထားခဲ့ပါလုိ႔ေျပာခ်င္ပါတယ္။

A Chit Soon Chit

ကၽြန္ေတာ္ A Chit Soon Chit ျဖစ္ပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ Free Full Version Software Only ဆုိတဲ့ Blogger ကုိပညာတတ္လုိ႔လုပ္ထားျခင္းမဟုတ္ပါဘူးကုိယ္ဝါသနာပါလုိ႔ဝါသနာတူေတြကုိမွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။