Cursor Fx

Cursor Fx ဆုိတဲ့ Software ေလးကေတာ့မိမိကြန္ပ်ဴတာမွာ mouse ေလးေတြကုိဒီဇုိင္းလွလွေလးေတြ
လုပ္ျပီးေတာ့သုံးတဲ့Software ေလးပါဒီဇုိင္းေလးေတြကေတာ့တကယ္မုိက္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ Software အတြက္ Full version ေလးျဖစ္ေအာင္Crack  ေလးကုိထည့္ေပးထားပါတယ္။ျပီးေတာ့ Crackကုိထည့္ပုံ
ထည့္နည္းကုိပါေအာက္မွာvideo ေလးနဲ႔ေဖာ္ျပထားပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ကုိvideo ေလးေတြနဲ႔ျပေနတယ္ဆုိ
ျပီးေတာ့ ေတာ္ေတာ္ကုိဆရာလုပ္တယ္လုိ႔ေတာ့မေျပာပါနဲ႔ဗ်ာကၽြန္ေတာ္ကညာဏ္မေကာင္းေတာ့ video ေလးေတိမွတ္ထားရတာပါ။လုိခ်င္တဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားယူလုိ႔ရပါတယ္ယူတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား
လုံးအဆင္းေျပပါေစလုိ႔ဆုေတာင္းပါတယ္။

                              ( Download 1 )   

0 comments:

A Chit Soon Chit Blogger မွ Download လင့္မ်ားေသးေနပါက Comment ေပးထားခဲ့ပါလုိ႔ေျပာခ်င္ပါတယ္။

A Chit Soon Chit

ကၽြန္ေတာ္ A Chit Soon Chit ျဖစ္ပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ Free Full Version Software Only ဆုိတဲ့ Blogger ကုိပညာတတ္လုိ႔လုပ္ထားျခင္းမဟုတ္ပါဘူးကုိယ္ဝါသနာပါလုိ႔ဝါသနာတူေတြကုိမွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။