Cyberlink Power DVD 12

Cyberlink Power DVD 12 ကုိေတာ့အားလုံးသူငယ္ခ်င္းမ်ားအသိထင္ပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ဒီ software
ေလးကုိအလြယ္တကူယူလုိ႔ရေအာင္တင္ေပးလုိက္တာပါ Software ေလး Installလုပ္နည္းကုိေျပာျပပါမယ္
ပထမဆုံးကၽြန္ေတာ္ေပးထားတဲ့ Software Download ယူလုိက္ျပီးျပီဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္ဖုိင္ထဲမွာ Software
ႏွစ္ခုထည့္ေပးထားပါတယ္ ႏွစ္ခုထဲမွာ install ဆုိတဲ့ Software ကုိပထမဆုံး RUN လုိက္ပါျပီးရင္ေနာက္
Software တစ္ခုကုိပါ RUN ေပးလုိက္ပါ Software ႏွစ္ခုစလုံးကုိလုပ္လုိ႔ျပီးဆုိင္ရင္CyberlinkPowerDVD
12 ကုိဖြင့္ျပီးေတာ့ၾကည့္လုိက္ပါ FullVersion ျဖစ္ေနတာကုိေတြ႔ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ယူတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား
လုံးအဆင္းေျပပါေစလုိ႔ဆုေတာင္းပါတယ္။
                 

                         (  Download Full )

0 comments:

A Chit Soon Chit Blogger မွ Download လင့္မ်ားေသးေနပါက Comment ေပးထားခဲ့ပါလုိ႔ေျပာခ်င္ပါတယ္။

A Chit Soon Chit

ကၽြန္ေတာ္ A Chit Soon Chit ျဖစ္ပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ Free Full Version Software Only ဆုိတဲ့ Blogger ကုိပညာတတ္လုိ႔လုပ္ထားျခင္းမဟုတ္ပါဘူးကုိယ္ဝါသနာပါလုိ႔ဝါသနာတူေတြကုိမွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။