Sony vegas pro 11

Sony Vegas Pro 11 ကုိေတာ့အားလုံးအသိထင္ပါတယ္ဒီ Software ေလးကေတာ့ Video ေတြ
ျပဴျပင္ဖန္တရာမွာတကယ္ကုိေကာင္းပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့လုိခ်င္တဲ့သူေတြအလြယ္တကူ
ျဖစ္ေအာင္တင္ေပးထားတာပါျပီးေတာ့ကၽြန္ေတာ္ Software ကုိ Windows 32 Bit အတြက္ေပးထား
ပါတယ္ Crack ကုိေတာ့ Windows 64 Bit ပါသုံးလုိ႔ရပါတယ္တစ္ခုေျပာခ်င္တာကေတာ့ Crack ကုိသုံး
တဲ့ Virus သတ္တဲ့ Software ေလးကုိပိတ္ထားေပးပါလုိ႔ေျပာခ်င္ပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မ်ာ video
ေလးနဲ႔ျပထားပါတယ္ယူတဲ့သူမ်ားအားလုံးအဆင္းေျပပါေစလုိ႔ဆုေတာင္းပါတယ္။ တကယ္လုိ႔သုံးနည္းကုိ
သိခ်င္တယ္ဆုိရင္ ဒီမွာ သြားျပီးေတာ့ေလ့လာၾကည့္ပါအဆင္းေျပၾကပါေစ။ Download 1 နဲ႔ 2 မွာ ၾကိဳက္
တာကုိယူပါ Crack ကုိပါထည့္ေပးထားပါတယ္။

  ( Download 1 ) ( Download Crack ) ( Download 2 )

0 comments:

A Chit Soon Chit Blogger မွ Download လင့္မ်ားေသးေနပါက Comment ေပးထားခဲ့ပါလုိ႔ေျပာခ်င္ပါတယ္။

A Chit Soon Chit

ကၽြန္ေတာ္ A Chit Soon Chit ျဖစ္ပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ Free Full Version Software Only ဆုိတဲ့ Blogger ကုိပညာတတ္လုိ႔လုပ္ထားျခင္းမဟုတ္ပါဘူးကုိယ္ဝါသနာပါလုိ႔ဝါသနာတူေတြကုိမွ်ေဝျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။